JasperDAWG

Members
  • Content Count

    1,262
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Reputation Activity

  1. Like
    JasperDAWG reacted to WOSdrummer99 in New DCTF Top 10   
    Keep grasping for straws, sir. Maybe a poll by the members of this site, who actually watched the @Texanlive broadcast would influence who won, no strike that, appeared to play better in the non contest.
    Delete this if you want. But we know what happened.
  2. Haha
    JasperDAWG reacted to SmashMouth in DCTF Week 4 State Rankings   
    Actually it’s kinda cloudy. Like Your ability to read a scoreboard...
  3. Haha
    JasperDAWG reacted to Bulldogs92 in DCTF Week 4 State Rankings   
    I knew you would single yourself out. LOL
  4. Like
    JasperDAWG reacted to WOSdrummer99 in Silsbee Vs Texarkana Pleasant Grove > @ Carthage 7:30 Friday   
    No hope, last night paris had -9 yds total offense in the first half. And finished with 24 car for 11 yds.
  5. Like
    JasperDAWG reacted to dj in Jasper 63 Newton 20 FINAL   
    Lol !! Ur right. Score is a score. #34 for yall is a stud. So it is what is. On a positive note for jasper,newton,and Silsbee what will help all of them in the long run is willing to play anyone anywhere.i expect all 3 will at least go 3 rounds deep.
  6. Haha
    JasperDAWG reacted to Realville in Jasper 63 Newton 20 FINAL   
    Did basketball season already start! Dang 63 to 20! Good Lawd!
  7. Like
    JasperDAWG reacted to Mr. Buddy Garrity in Jasper 63 Newton 20 FINAL   
    Very familiar last names. Good gene pool. 
  8. Thanks
    JasperDAWG reacted to WOSgrad in HARDIN is looking for a game 9/11   
    Hardin's varsity is playing Jasper's JV so that fills Hardin's need for a varsity game for this week.
  9. Haha
    JasperDAWG reacted to WOSgrad in HARDIN is looking for a game 9/11   
    As, usual you are correct, sir!
  10. Like
    JasperDAWG reacted to lumberjack2020 in Jasper vs Newton   
    I also expect this to be a low scoring game maybe 21-14 but it’s a tossup on who wins both some of my favorite east texas teams
  11. Haha
    JasperDAWG reacted to WOSdrummer99 in Jasper vs Newton   
    Yes but 48-6 > 3 TDs
  12. Like
    JasperDAWG reacted to WOSgrad in Jasper vs Newton   
    Don't make me do it, my crimson and white friend.
  13. Like
    JasperDAWG reacted to WOSgrad in Jasper vs Newton   
    2015.  They lost 48-6 to the eventual Class 4A, Division II State Champs in Week 5.
  14. Like
    JasperDAWG reacted to SmashMouth in Silsbee at Jasper/NO CONTEST   
    I’m with you! I don’t dislike Jasper, but I LOVE Silsbee. I’ve been friends with more coaches there for the past 40 years than I can count. I just like the silly reactions. Lol. I wish I could’ve seen Jasper fake win and Silsbee fake comeback in person. But I will tell you, no way was Silsbee gonna pull that off at the end of the night. They might’ve had the momentum swing, but Jasper would’ve made the 1/2 time adjustments and shut that crap down. You know it’s true. 
  15. Like
    JasperDAWG reacted to SmashMouth in Silsbee at Jasper/NO CONTEST   
    You wouldn’t be saying that if Silsbee was up when the game got called!  Lol. 
  16. Like
    JasperDAWG reacted to SmashMouth in Silsbee at Jasper/NO CONTEST   
    No they didn’t. They were losing. 
  17. Like
    JasperDAWG reacted to SmashMouth in Silsbee at Jasper/NO CONTEST   
    Nobody knows anything. Silsbee could fumble and Jasper score off if it. It’s football buddy. Like JasperDAWG said. The only thing we know is what the score was when they called it. It is what it is. 
  18. Like
    JasperDAWG reacted to BADSANTA in Silsbee at Jasper/NO CONTEST   
    Doubt it!! Silsbee would have won more in a row if Jasper stop playing us for 3 or 4 years. Silsbee is behind overall but has thr streak. Jasper has a solid team this year. Good Luck!
  19. Like
    JasperDAWG reacted to SmashMouth in Silsbee at Jasper/NO CONTEST   
    That sounds like something deeper than HS Football going on... Lol. Sometimes talking out loud about issues helps. 
  20. Thanks
    JasperDAWG reacted to L-Train11 in Silsbee at Jasper/NO CONTEST   
    Technically You are correct lol
    but I don’t think that’s the way coach Barbay is looking at their performance. Dawgs got a good team though, #34 is a beast, and #4 is quick and can pack a punch on defense, 74 and 73 are huge. Good luck this year!
  21. Haha
    JasperDAWG reacted to L-Train11 in Silsbee at Jasper/NO CONTEST   
    Lightning won, because the dawgs were going nowhere but backwards the last two drives lol 
  22. Like
    JasperDAWG reacted to BADSANTA in Silsbee at Jasper/NO CONTEST   
    Jasper still has a losing streak to Silsbee 
  23. Like
    JasperDAWG reacted to aTmfan06 in A couple school records broken   
    In tonight’s 54-41 win vs Cameron Yoe Bellville Junior RB Richard Reece has 27 carries for 345 and 7 TDs . Pretty good night lol
  24. Like
    JasperDAWG reacted to WOSgrad in THE UIL IS WATCHING   
    No, maybe it is best that you stay home.
  25. Like
    JasperDAWG reacted to WOSgrad in THE UIL IS WATCHING   
    The moral of this story.....if you are fortunate enough to go to a game this weekend.......SPREAD OUT AND WEAR A DAMNED MASK!!!
    I know that there are many who think that this is being overblown and this is some vast government conspiracy to scare us into compliance.  I don't care.....SPREAD OUT AND WEAR A DAMNED MASK!!!
    There are some who say that these rules don't consider the current science.  I don't care.....SPREAD OUT AND WEAR A DAMNED MASK!!!
    I know that there are many who don't like masks because they are uncomfortable! I don't care......SPREAD OUT AND WEAR A DAMNED MASK!!!
    I can tell you that there are a number of UIL rules that many coaches don't agree with, they comply with them anyway because they know that they will face consequences if they don't.
    If the UIL is pushed to closing down sports, they will blame those of us who didn't comply with their guidelines.  It won't be right....it may not even be true...but it will be what they do.
    Look, I am slated to broadcast the Lumberton/Coldspring game on Friday night.  I plan on wearing a mask all throughout so I apologize in advance.  If I can wear it for 3 hours, so can you.
×
  • Create New...